niedziela, 18 września 2011

Niedzielna stylizacja








 Spódnica- allegro
Koszulka z żabotem i kokardką- Amisu
Szpilki- CCC
Bransoletka- prezent

Po powrocie z Wrocławia, znalazłam w swoim pokoju 4 paczuszki, na które wytrwale czekałam. Były to rzeczy zamówione na portalach typu allegro. Kiedyś uwielbiałam wertować takie strony, wyszukiwać rzeczy dla siebie i kupować ubrania , których nie mogłam znaleźć w sklepach. Jednak zakupy internetowe mają to do siebie, że nie zawsze spełniają nasze oczekiwania. Tak było i w moim przypadku po raz kolejny - inny kolor spódniczki, krótkie spodnie, za małe butki i szerokie koszulki. Jedyną rzeczą, która w jakimkolwiek stopniu zadowoliła mnie , była spódnica prezentowana w dzisiejszym poście.  Jednak i tak musi ulec przeróbce, gdyż nie pasuje do końca do mojej sylwetki. Na razie set w oryginalne, na przerobioną wersję będziecie musiały poczekać. 

P.S. Postanawiam na dłuższy czas zaniechać zakupów internetowych, by oszczędzić sobie kolejnych rozczarowań :)

1 komentarz: