poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Po długiej przerwie :)

Niestety z pewnych powodów zaniechałam prowadzenia bloga, ale obiecuję się teraz poprawić :) Dzisiaj zwykły, niczym nie wyróżniający się outfit :) Nie miałam czasu na ciekawe dobieranie ubrań , więc postawiłam na prostotę i wygodę :) Jutro wyjeżdżam do Wrocławia i po powrocie wstawię więcej ciekawszych outfitów :) Z góry przepraszam za jakość zdjęć i ich formę, ale musiałam je robić z pomocą samowyzwalacza lub przy lustrze. Proszę więc o wyrozumiałość :)Pozdrawiam gorąco :*

P.S. Czy Was tez zauroczyła nowa piosenka Sylwii Grzeszczak " Sen o przyszłości" ? Ostatnia to właśnie jej piosenki oraz twórczość genialnej Selah Sue opanowały moje głośniki :)









Bokserka H&M
Marmurkowe spodenki - zakup na szafa.pl
Torebka- allegro
Chabrowe koturny- CCC
Łańcuszek- katherine
Bransoletki- hand made ze słonikiem oraz srebrna z arabskim napisem z Tunezji

1 komentarz:

  1. Ciekawe butki choć szkoda, ze zdjęcia są tak małe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń